پرش لینک ها

خدمات سئو و بهینه سازی سایت

خدمات سئو و بهینه سازی

افزایش رتبه سایت در گوگل Increase site ranking in Google یعنی رمز موفقیت کسب و کار شما! با ارتقا وب سایت خود می‌توانید از تمامی رقبایتان در سطح گوگل جایگاه بهتری را دریافت کنید. مجموعه ویرا از اعضای متخصص و با تجربه در حوزه سئو و افزایش رتبه سایت در گوگل تشکیل شده است که با توجه به الگوریتم‌های جدید گوگل، رتبه سایت شما را در گوگل بهبود می‌دهند. همان طور که می دانیم برای رتبه اول گوگل شدن روش‌های زیادی وجود دارد بنابراین تیم سئو با برنامه‌ریزی و تقسیم وظایف به صورت کاملاً دقیق و منظم و باتوجه به نوع کسب و کار و برند، طی زمان معینی، وب­سایت شما را به صفحه اول گوگل می‌رساند.

خدمات سئو سایت چگونه به کسب‌وکار من کمک می‌کند؟

در هر ثانیه ۴۰ میلیون جستجو در گوگل انجام می‌شود. البته این میزان جستجو موضوعات بسیار متنوعی را شامل می‌شود، اما مشتریان بالقوه شما معمولا با جستجوهای مشخصی به دنبال محصولات یا خدمات مورد نیاز خود می‌گردند. بنابراین در صورتی که شما با آن کلمه خاص، جایگاه مناسبی در نتایج موتورهای جستجو داشته باشید؛ مشتریان زیادی را برای کسب‌وکار خود فراهم می‌کنید. به زبان ساده خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت موجب می‌شود تا شما در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل بیشتر و بالاتر از رقبایتان دیده شوید؛ و در نتیجه میزان فروش خود را افزایش دهید!

دپارتمان سئو ویرا با ارائه شیوه‌هایی مطابق با آپدیت الگوریتم‌ گوگل و به کارگیری تکنیک‌های خلاقانه سئو به رشد سایت شما کمک می‌‌کند تا به طور طبیعی در نتایج بالای گوگل ظاهر شوید و لذت افزایش ترافیک واقعی را تجربه کنید. در این مسیر دیجیتال مارکترهای ما برای حفظ رتبه‌های به دست آمده در کنار شما هستند و برای هرچه بهتر شدن سایت، به شما راهنمایی تخصصی ارائه خواهند کرد.این راهنمایی ها در قالب مشاوره سئو بوده و نکات طلایی را برای رشد سایت شما از آنالیزها استخراج می‌کند. برای دریافت مشاوره سئو با ما تماس بگیرید

بهینه سازی

کلمات کلیدی

آنالیز سایت

بک لینک

چرا خدمات سئو را با ویرا تجربه کنم؟

 بیش از 1000 پروژه سئو موفق
 ارایه گزارشهای اختصاصی و تحلیلی از روند بهینه سازی سایت
 پشتیبانی 24 ساعته خدمات سئو حتی در روزهای تعطیل
 مدیریت هزینه و مشاوره سئو رایگان

آژانس دیجیتال مارکتینگ ویرا

مراحل انجام خدمات سئو سایت

We have three projects with this template and that is because we love the design, the large number of possibilities.

آنالیز سایت

آنالیز سایت

قبل از سئو سایت باید سایت مورد نظر را تجزیه و تحلیل شود.با آنالیز کردن سایت می توان نقاط ضعف و قوت هر صفحه از سایت را پیدا کرد..بدون آنالیز سایت،کار کردن بر روی سئو آن تأثیری نخواهد داشت. رقبای سایت،موضوعات مورد علاقه کاربر،نحوه ی ورود کاربران به سایت،کیفیت لینکهای خارجی و..باید بررسی شود. آنالیز سئوی سایت باعث میشود خطاهای موجود را راحت تر سنجید ، این امر به افزایش بازدید کاربران کمک می کند.

سئو داخلی (On Page SEO)

سئو داخلی (On Page SEO)

به کلیه ی فعالیت هایی که برای سئو داخلی سایت جهت افزایش رتبه در نتایج موتور های جستجو انجام میشود سئو داخلی(on page seo ) گفته می شود. سئو داخلی شامل کد های HTML و محتوای سایت می شود. محتوای سایت تنها شامل متن نمی شود بلکه بهینه سازی تصاویر،ویدیو ها در محتوا قابل توجه است.همچنین Meta tagها و سرعت لود سایت در سئو داخلی سایت بسیار اهمیت دارد.

سئو خارجی (Off Page SEO)

سئو خارجی (Off Page SEO)

سئو خارجی سایت از مهمترین فعالیت های سئو سایت است که برای بهبود یک سایت در صفحه نتایج موتورهای جستجو انجام می شود.روش های کلاه سفید و کلاه سیاه سئو،در سئو خارجی سایت از سئو داخلی بیشتر قابل مشاهده است. سئو خارجی مجموعه اقداماتی است که در خارج از سایت برای بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو گوگل صورت میگیرد.لینک سازی خارجی قلب سئو خارجی(off page seo) به حساب می آید.

— 97.6  Customer Satisfaction

Hear from

happy

customers.

Bring your ideas to life with an intuitive visuals editor. Create, edit, and customize your website visually and see the changes instantly.

طراحی وب سایت حرفه ای

با داشتن یک سـایت حرفـه ای در حوزه کاری خود می توانید بازار هـــدف بزرگتر و افزایش قیمت چشمگیری در کسب و کارتان داشته باشید. طراحی سایت حرفه ای راه حلی برای دیده شدن است.

مشاهده
بکشید