پرش لینک ها

درباره ما

معرفی آژانس دیجیتال مارکتینگ ویرا

درباره ویـــــــرا

ویرا از سال ۱۳۹8 فعالیت خود را در قالب یک آژانس بازاریابی دیجیتال در اصفهان شروع کرد، در ابتدا تمرکز ویرا بر روی خدمت طراحی وب سایت و تولید محتوا بود اما کم کم با توجه به زیاد شدن مشتریان و دغدغه های آن ها برای خدمات دیگر بازاریابی دیجیتال، ویرا بخش های دیگری به سرویس های خود افزود و در سال ۱۴۰۰ تبدیل به یک آژانس تبلیغاتی در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات شد.

از انتخاب ما صمیمانه سپاسگزاریم، دستتان را میفشاریم و در کنارتان هستیم

آژانس دیجیتال مارکتینگ ویرا، با شعار با ما بهتر دیده شوید… روز به روز در راستای خدمات بهتر می کوشد، تیم فنی ویرا پایاپای با تمامی تکنولوژیهای روز دنیا در زمینه های برندسازی، طراحی سایت، طراحی نرم افزار موبایل و تجزیه و تحلیل سیستم های کاری تجارت های سراسر جهان با کارشناسان زبده جهت خدمتگذاری شما مهیاست.برای آشنایی بیشتر با آژانس دیجیتال مارکتینگ ویرا بخش های کاری این شرکت را به شما معرفی می نماییم

خدمات ما

آژانس دیجیتال مارکتینگ ویرا  به کسب و کارها کمک می کند در دنیای دیجیتال هدفمند تر، موثر تر و کارآمد تر حضور داشته باشند و به ایجاد ارزش آفرینی در کسب و کار خود بپردازند. ویرا با مشاوره تخصصی و ارائه تمام آنچه در مسیر بازاریابی و برندینگ دیجیتال نیاز دارید، در راستای اهداف سازمانی شما گام برمی‌دارد.

خدمات برندینگ دیجیتال ویرا شامل:

  1. طراحی استراتژی های (بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت) توسعه کسب و کارها در فضای دیجیتال
  2. طراحی سایت شرکتی، فروشگاهی، شخصی و اختصاصی
  3. سئو و بهینه سازی وبسایت برای گوگل
  4. تولید محتوا اختصاصی برای توسعه برند و کسب و کار
  5. مدیریت شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام
  6. طراحی هویت بصری برند در فضای دیجیتال
  7. عکاسی تبلیغاتی و ساخت تیزر برای استفاده در فضای دیجیتال
  8. طراحی و اجرای کمپین های دیجیتال
  9. اجرای کمپین های گوگل ادز
  10. مشاوره های تخصصی توسعه برند و کسب و کار

سئو وب سایت - SEO

امنیت وب سایت - Security

استراتژی محتوا و تقویم سردبیری

بررسی رقبای آنلاین شما

طراحی رابط و تجربه کاربری – UI/UX

Grow your business

رسالت ما

ماموریت ما، ارتقای کمی و کیفی و فرهنگ سازی در استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح استانداردهای بین المللی و معرفی صنایع به بازارهای جهانی از این طریق است . همچنین توانمندکردن مشتریان در استفاده و بکارگیری موثر فناوری اطلاعات در راستای نیل به اهداف کسب و کارشان از اهداف اصلی مجموعه به حساب می آید.صداقت ، درک متقابل ، تعهد به اهداف مشتری و وفاداری به آن اصول کار مارا تشکیل می دهد و آرزوی ما مرتفع شدن پرچم سازمانهای همکار ما در رفیعترین قله های موفقیت می باشد . راتین با بکارگیری نیروهای جوان و متخصص ،بازوی توانمندی برای تمام سازمانهای نیازمند این مقوله می باشد.

👋 Say helloZdravoBonjourPrivét

We are here to answer any question you may have.

مشاهده
بکشید